Kızlar iyi geceler bebeğim Premature şuan bi aylık ama sarılığı hala geçmedi sadece anne sütü alıyor kilo alımı da gayet güzel ama sarılığı bi türlü geçiremiyoruz 2 saatte bir emziriyorum emmesinde de sıkıntı yok ama neden böyle oluyor şimdiye kadar geçmesi lazım değil miydi sizler neler yaptınız önerinize ihtiyacım var