miniminisevgilimm lavinmom Ecowell kesinlikle.. benim bebeğim seyrek ve resmen kele yakındı kullandığım ilk ayda hem sıklaştı hem de uzadı görenler bile şaşırıyordu
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan lavinmom seninkinin de saçları benimki gibi uzamıyor galiba 😀 1 yaşına girecek hala kısa
lavinmom Valide-Ayse-Hafsa-Sultan saçları uzuyor ama kıvırcık 😂😂 bi kuyruğu var sadece o da yıkanınca uzun duruyo 😂😂
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan lavinmom hahahaha benimkinin de öyle düz ama saçları. Sadece kuyruğu yıkanınca gözüküyor 😀
tostostirikk lavinmom ben de mustela kullanıyorum doğduğundan beri. Saç dökülmeleri olduğu halde azalmadı gibi bir şey yeni saçlar çıktı güzel de uzadı