Kızım 7 ay 9 günlük burnu tıkanık bir türlü boşaltamıyorum ve özellikle emerken aşırı hırıltı geliyor yani burun dolu, kendini belli ediyor ve ne yaparsam yapayım açamıyorum. Serum fizyolojik denedim, normal çekmeye çalıştım, duş sonrası keza… Ama asla boşaltamıyorum ki kızım o an krize giriyor, dokundurtmuyor ve elleriyle itiyor sürekli. Ne yapacağımı şaşırdım. Bu yüzden acile gittik belki orda açarlar, bir nebze rahatlar diye ama serum fizyolojikle açın tavsiyesinden fazla ileriye gidemedik. Bunlar haricinde önerisi olan yahut şunu yaptım işe yaradı şeklinde tavsiyesi olan varsa yardımcı olabilir mi?