caglaay Merhaba bişektomi yaptıran var mı aranızda süreçle ilgili bilgi verir misiniz çok ağrı oluyor mu kaç günde toparlanılıyor sonuçta memnun musunuz doktor önerir misiniz çevrenizde bildiğiniz yaptıran varsa da
caglaay sakdas fark çok etti mi yüz hatlarımız belirginleşip küçüldü mü ne kadara yaptırdınız değer miydi sizce
Hasret_60_ 16temmuzannesi gıdı aldırma resmi atacaktım ama bulamadım telefon değişince gitti Malesef ben memnunum çok şükür eski halim felakette 🤷♀️😒
gdnz caglaay merhaba ben haftaya meme büyütme ameliyatı olacağım. Bursaya yeni taşındık doktorum cengiz bozkurt. Yanında çalışan arkadaşlarım var elinin çok iyi olduğunu söylğyorkar size de önerirşm