Alyabebek34 adet olmuyorum ama idrar testi de negatif çıkıyor geç döllenmemi acaba karnım çok sert 10 gündür başına gelen varsa sölermisiniz
seda2 Alyabebek34 iki hamilelik geçirdim hiç karnım felan şişmedi ilk hamileliğim de de hiç bir belirtim yoktu kan verin sağlık ocağında isterseniz ama daha çok erken 15 günü felan bulması gerekiyor anca çıkıyor teste
nillouq Alyabebek34 bence kan testi yaptırın daha kesin sonuç çıkar benim 4 gün gecikme ile kan testi yaptırdım sonuç almıştım
Alyabebek34 seda2 valla bir ay geçti 6 günümde hastalıkta geçti olmuyorum her ay düzenli olurum normalde
hepyerdeyizz Alyabebek34 Yani terlemek istemiyorum ama oyleysede biz nerden bilelim ki ? Kan verin en doğru sonuç öyle çıkar testte çıkmasa bile kanda illaki cikar
aptallarsizii Alyabebek34 10 gün çok uzun geç döllenme olsa bile teste çıkması lazım muhtemelen hamile değilsin havalardan dolayı gecikmiştir istersen bi soğan suyu falan iç yada emin olmak istiyorsan kan ver
Alyabebek34 aptallarsizii aşko bak 6 gün gecikti sadece ayda bir oluyoruz ya testte çıkmıyor işte negatif çıkıyor