Feraye_ bende sizin gibiydim ergenlikte hiç sivilcem cikmadi 25 yaşından sonra çıkmaya başladı ama sürekli çıkıyordu bende çok oynuyodum sürekli yayiliyodu.. sonra bir yerde okudum acı yemek sivilceye sebep olabilir diye bende cidden acı biber turşusunu yemediğim gün yok gibiydi her şeyi acılı yerdim sonra bir deneyim dedim 10 gün falan yemedim hemen etkisini gösterdi bende sivilce çıkmamaya başladı şükür. Bu sürede cildim hiç yormadim sadece cerave yüz temizleme jeli ve nemlendirici kullandım içinde seramid var cilt bariyer güçlendirmek için çok şükür geçti şimdi nerdeyse hiç çıkmıyor.