Kızlar 10 günlük bebeğim var. Uyku uyumuyo gibi birşey. Emzirirken hiç sıkıntı yok. Memede çok sakin. Ama diğer zamanlar gerçekten canı acıyor gibi feryat figan ağlıyor. 20-30 dk hiç susmadan. En son dayanamayıp yine meme veriyorum anında susuyor. Aynı durumu yaşayan var mı