beyazzkuguu metemom_ bebeğinşzi eşinize verin onlar aynı oda da yatsınlar sizin kokunuzu aldıkça uyanıyor ben 15 gündür böyle uyuyorum 17 aylık kızım ilk dega böyle uyku çekiyoruö
ikincibezelyeayak metemom_ Aynıydım saat başı uyanıyordu. 2 yaş emzirme bitince daha yatar uyanmaz dediler. İnandım ama öyle degılmıs her gece saat başı uyanan bir canlı sonra pat diye kesintisiz uyumaz. Uyanmalar azaldı 4 saat arası oldu . İlk defa 4 saat uyuduğumda sanki 2 gün uyumuş gibi kalktım . Sonra 5 saat falan derken artık gecede bir kez uyanır oldu 2.5 yaş gibi su isteyip geri uyudu. Şimdi 3 yaş 2 ay hastalıkta çok sıcaklarda falan uyanıyor yada korkarsa falan yanı günlük rutin dışı bir şey yaşarsak . Kısaca .. geçecek en fazla 3 yaş
Mikisss metemom_ 4 yıldır deliksiz uyumuyorum.en büyük 4 yaşinda ondan küçük 2.6 yaşinda en küçüyüm 10 aylık.bir siz duşunun ne durumdayim 😃♥️
kardelen1209 metemom_ 13 aylık dogdugundan beri deliksiz uyudugumu hatırlamıyorum 10 gibi uyuyo işlerimi bitirip tam yaticam pat diye uyaniyo benim uyumamı istemiyo heralde uyutup geri yatıriyorum uyuturken oldugum yerde uyudugum oluyo sabaha kadar zaten bin kere kalkiyoruz bünyem alisti uykusuzluga ama yorgunlugu cok zor
Noname987 metemom_ şuan 26 aylık sallamayı kesene kadar uyku haramdı zaten saatlerce ayağımda salladım 2 sene boyunca uyku yok. Bir buçuk ay oldu keseli eskiye göre iyi ama hala uyanıyor ya bezi taşıyor ya su istiyor ya burnu tıkanıyor geri dalması da bir saat sürüyor yani ben de bir gece bile olsa deliksiz uyumak istiyorum ya
Retzja Başıma bir şey gelmeyecekse 18 aylık oğlumun 8. Ayda gece beslenmesini bıraktığını ve o gün bu gündür deliksiz uyuduğumu söylemek isterim 😂
aslhnkrts Retzja maşallah 🤩 bende bahane vereyim kınım kınım kınıyum da başıma gelsin 😂 bizde gece beslenmesini kestik ama dişler mahvetti uyku düzenimizş 😂
nurbahar33 metemom_ geceyi bırak gündüz de haram zıkkım bana. gündüz uyumuyor ne sallanıyor ne kucakta geziyor odaya girince basıyor çığlığı. emerek uyuyordu bıraktırdım 8 gündür ayakta sallıyordum bugün çıldırdı
ars9824 metemom_ 13 aylık kızım var daha deliksiz hiç uyuduğum olmadı 2 gün önce akşam 9 da uyutmuştum gece 4 de mamaya kalktı o bile benim için deliksiz uyku gibiydi ilk kez bende uyumuşum 😂😂😂😂emmiyor ama gece 2 kez mama içiyor odası ayrı kızımın mamayı da gece eline verip çıkıyorum odadan ama bilmiyorum bende alışkanlık oldu galiba kızım uyanmamış olsa bile ben saat başı yada gece (2-3) kez uyanır gider bakarım kapıdan biberonu alırım beşikten ateş ter kontrolü vs yaparım
nurbahar33 metemom_ ya arkadaşımın çocuğu var emdi uyudu doğduğundan beri hiç de uyanmadı gece zırt pırt. kendini regüle ediyor bazı bebekler bizimkilerin sinir sistemi hassas galiba . ki alerjik bi bebeydi o da. 12 saat deliksiz uyuduğu oluyor diyordu hala emerek uyuyor 26 aylık
-Kuzika- metemom_ 28. Ayına yeni girdi. 1 hafta oldu memeyi keseli ilk drfa dün gece deliksiz uyudum çok şükür
metemom_ Birkimseee evet dişleri için parmağa takılan slikon diş fırçasından aldım güldürerek fırçalıyoruz bazen istemiyor zorlamiyorum
Hanabii Kızım kasımda iki yaşına girecek 24 aylık yani emme yok, dişlerinide tamamladı ama ne yazık ki hala deliksiz uyumuyor.. allahım bi an önce gelsin o günler…