erenm doktorlar da 6 aylık olduktan sonra gece beslenmesine gerek yok diyor aslında çünkü şeker ve demir depoları dolup artık açlığa direnç kazanıyorlar ama alışkanlık işte. Benimki çok meraklı değildi gece mama içmeye. Uyanınca teklif ediyordum içmiyodu sadece uyanıp ben yanında mıyım elimi tutuyordu sokuluyodu vs. Baktım derdi gece mama içmek değil hiç teklif etmedim. Azaltarak bırakmanız gece iyi fikir. Aslında bir müddet sonra uyanınca mama da vermeyi bırakın gece, sadece biraz daha temas edin belki o şekilde de daha kolay olur bırakması☺️