agcabay merhaba verdiğiniz bilgi yanlış olduğu için yazmak durumunda kaldım, Eylül ayına kadarki ödemeler her ay halkbank a gidip alındı. Eylül ayı itibariyle de banka ödeme için kart verdi herkese bundan sonraki süreçte bankaya gitmeye gerek kalmadan herkes atm den çekebilecek. Hanımefendinin ilköğretmenim uygulamasında ödeme gününe göre ilk ödemesini alması için önce bankaya gitmesi gerekiyor. Siz doğum rapor parası ile karıştırmış olabilirsiniz. O paralar kayıtlı ibana yatar.🥰