Merhaba bebeğime küçükken golden goat 1 kullanmıştık beğenmişti daha sonra alerji mamasına geçmek zorunda kaldıgımız için bıraktık. Şimdi alerjimizi yendik bende bu mamayı denemek istiyorum sma içmedi maalesef beğenmedi. Kutu ve para çöp oldu. Elinde olan uygun fiyata satmak isteyen var mı?