Gebeliğimden önce panikatak vardı gebeliğimde oldukça fazlalaşmıştı doğum yaptım 20 gün oldu hala fazlasıyla devam ediyor ve kansızlığımda var onunlada alakası varmı bilmiyorum psikolojikmen bitmiş durumdayım devamlı işte bana bişey olursa çocuğum ne olur kim bakar diyorum en ufak ağrıda kendime bişey olacak gibi hissediyorum nasıl aşarım bilmiyorum sağlık konusunda hep kendimi kötü hissediyorum