gizem195_ ben oğlumda ağlarken kocaman bi oyulmuş yara görmüştüm ağız içinde. Hemen tıp fakültesi aciline götürdüm. Röntgene falan soktular ciğerlerle alakalı bi sorun olmadığına emin olmak için çok şükür bişey çıkmadı. İlaç verdiler geçmezse poliklinik için sıra almadan gelebilirsiniz dediler. Ağız yarası beni korkutur kötü durumdaysa hemen götürün yardımcı olurlar az bi yaraysa geçici rahatlama sağlıcak bişey ler kullanıp pazartesi de mutlaka doktora gidin