mysohn7 çok üzülüyorum çocuğumu sakinleştiremiyorum annem veya eşim kucağına aldığında susuyor bende sadece emzirirken duruyor onun dışında hep ağlıyor acaba beni mi sevmedi kötü bir enerji mi veriyorum. Susmadığı için bir süre sonra sinirleniyorum bu sefer vicdan azabı çekiyorum daha 26 günlük. Emiyor ağlıyor gaz oluyor, altını değiştirirken ağlıyor uyuması dışında huzursuz halde oluyor. Annemde veya eşimde sakinleşiyor ağlaması geçiyor bende öyle olmuyor. Yaşadınız mı acaba böyle bir durum