Kızlar bizim gibi olan var mı o kadar merak ediyorumki çevremde gerçekten bu sık gripken birinci gün burun akıntısı hafif öksürükle başlayıp ikinci güne solunumu zorlaşıp bronşit denen hatta zatürreye dönen çocuk görmedim 4 5 ayda bir oluyordu şimdi 2 ayda bir hatta ayda bire düştü alerji doktoruna girtik şuan astım diyemeyiz çok küçük dedi(3 bucuk yaşında ) grip aşısı ve bir ay boyunca sabah akşam inflakort ver 3 cc serumla beraber dedi. Yani ateşsiz direk ciğere inip ciğer açıcı verene kadarsolunumu düzelmiyor oğlumun var mı bizim gibi olan ?