Herkese merhaba,Bebeğim 14 ayını bitirdi fakat bugüne kadar hep oyuncaklarla veya aklınıza gelebilecek tehlikeli olmayan bütün ev eşyaları ile oyalayarak beslemek zorunda kaldım, çünkü hep reddediyordu. Eline verdim günlerce asla yemiyor , aç kalıyordu. Artık hiçbir şey onu tatmin etmiyor ve mama sandalyesinden atıyor. Gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum ve şu an bile acaba sabah kahvaltı yapacak mı diye düşünüyorum. Yardım ve tecrübelerinizi benimle paylaşabilir misiniz lütfen???