Bebeğim 9 aylık 2 ay öncesinde ensesi kaşınmaya başladı sürekli kaşıdı ilk baş toza alerjisi var sandık o yüzdendir dedik gün geçtikçe daha çok artmaya başladı her gün yeni bi yerini kaşıyo sürekli yoluyo kaç doktor gezdik bi sonuç alamadım ne yapmam lazım kafayı yemek üzereyim böyle bi durumda kalan var mı