Kızlar 3 gündür grip ve ateş seyreden bir hastalığınız var ve antibiyotik başladı doktor ama içmek istemiyor tutamiyoruz bile asla ağzına sokturmuyor kasigi siz nasıl iciriyorsunuz birşey ile karıştırıp içiren varmı acaba fikir yani 2 dilim muz ile antibiyotik karıştırdım onu da içmiyor yani kokusundan tanısı heralde çünkü muzu çok sever tadını bastirsin dedim ama asla yani hafifte olsa tadını aldığı için zar zor kandırarak verieiyorum ağzına ama ağlıyor tabi aizin fikirlerinize açığım