mavipatikk ALTUS AL 81 YB 8kg G Enerji Sınıfı Kurutma Makinesi Kullanan var mı kızlar. Ya da çok uçuk fiyat olmayacak şekilde başka marka model önerisi olan varsa çok mutlu olurum 🌸♥️🙏🏻
Aysenrgrkmm mavipatikk bende altus kullanıyorum 9 kg memnunum gerçekten ihtiyaç artık iş görüyor ama bütçenize bağlı orta halli bir şey istiyorsanız gerçekten iş görüyor ama pahalılar daha da iyidir altustan memnunum bir sorun yaşamadım 1 senedir halamda profilonun var o da ondan çok memnun fikir olsun
ikikereanne_ mavipatikk grundig kullaniyoruz ablamla ikimizde cok memnunuz bakabilirsiniz uygun fiyatli. En ucuz modeli olmasi lazim bakarsiniz siyah mat kapakli olan
annekko mavipatikk 2 gün önce aldı kp hediye. O yüzden marka seçme şansım olmadı. Vestel 96301. Isı pompalı A++ 2 defa denedim iki kullanımda da memnun kaldım. Sadece sesi biraz fazla yada ben balkona taş üstüne koyduğum için olabilir. Normalde 64 db sesi.
mavipatikk Aysenrgrkmm teşekkür ederim ♥️🙏🏻 Hangi modelini kullanıyorsunuz pek bilgim yok yeni araştırmaya başladım da 🫠 kıyafetlerde çekme oluyor diyen bir kesim var siz yaşadınız mı acaba
mavipatikk sinemisxs ayy bütçemi çok aşıyor şuan 🥴🥲 Banada artık tak etti uygun yollu birşey arayıp alayım diyorum 😛😅
Aysenrgrkmm Naciyeylmz hayır solma yaşamadıöm çekme de olmuyor kumaşa da bağlıdır bazı kumaşlar hızlı kuruyor bazıları nemli çıkabiliyor
selinay966 Altus AL KM 954 M 9kg bakıyorum bende üst komşum trendyoldan aldı mediamarkt satıcısından bugün kuruldu. Trendyol yorumları da çok güzel bende ondan alacağım
mavipatikk selinay966 Bende araştırıyorum pek anlamamkla beraber 🥴 Isı pompalı va yoğuşmalı falan hic anlamadım hahwhhsh
selinay966 mavipatikk ısı pompalı alacaksın canım yoğuşmalı da çekme problemi çok oluyor diye düşmüştüm
mrcaslan mavipatikk biz evde 5 kişiyiz. Günde 3 defa çamaşır makinesi çalışıyor yani bana göre 8 kg yeterli
Serpilyigit yakin zamanda aldim marka farketmmeksizin arastirmalarim sonucu birincisi isi pompali ikincisi celik kazanli ucuncusu a++ enerji tasarruflu oldummu tamammdir cekme yapmiyor
mavipatikk Serpilyigit pinko_ Helin65 selinay966 annekko Ayyy kızlar çok teşekkür ederimmm iyi ki varsınızzz 🫶🏻🫶🏻🌸🌸🙏🏻🙏🏻
Serpilyigit birde aldigin markanin servis hismetinin iyi olmasi lazim sonradan sorun olursa kolay isin hallolmali