Nişan gelmesi demek rahim ağzındaki tıpanın düşmesi demek yani doğum başlıyor demek dolayısı ile senin durumunla alakası yok ama dış gebelik olabilir ya da boş gebelikse de kanama oluyor diye duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum ama bir an evvel muayene olmanı öneririm