ikiyavruluanne İyi akşamlar güzel anneler oğlum 2 buçuk aylık Allah nasip ederse yarın sabaha sünnetimiz var ama ben çok korkuyorum çok gerginim 2 3 gündür resmen kendimde değilim süreç nasıl gecicek çok canı acır mı nasıl olur diye kafamda atamıyorum 😬
ezgdmrcasln ikiyavruluanne hiç hissetmiyorlar uyuştuğu için ve 1 gün ağlıyor ertesi günü daha hiç ağlamıyor. 10 güne de geçmiş oluyor. Biz 5 aylıkken sünnet ettirdik.
kbrylcnkbyn ikiyavruluanne hiç korkma ne kadar küçük o kadar iyi biz 6 aylıkken yaptırmıştık dönebiliyordu yüz üstü yatıyordu ona rağmen çok rahat olmuştu şimdiki aklım olsa doğar doğmaz yaptırırdım hiç strese girme hissetmiyorlar bile sünnetten sonra da uyuşturucu jel hücre yenileyici krem veriyolar rahat geçiyor merak etme
aydaa1 ikiyavruluanne biz de geçen ay 2.5 aylıkken yaptırdık. Gerçekten çok rahat geçiyor. 6 saatte 1 calpol verdik. Bir de her bez değişiminde teramicyn göz merhemi var ondan sıktık. Yapışma falan hiçbir şey olmadı. Bardak koymak iyileşmeyi uzatır dedi doktor. Zaten krem yapışmasını engelliyor. İçiniz rahat olsun. Ağlamadan girdi ağlamadan çıktı ameliyathaneden. 2 günde 2-3 kez ağlamıştır o da çiş yaparken çok uzun değil. İçiniz rahat olsun en güzelini yapıyorsunuz :)
ummukerem ikiyavruluanne bizim de 2 buçuk aylık oldu 🥹 bi iğne yapılırken ağladı işlem sırasında eşim ve ben ellerinden tuttuk baş ucundaydık ve telefondan dua açtım onları dinledi konuştuk hiç ağlamadı ama eşimle ben 1 kilo ter attık😶🌫️ işlem sonrasında da evde ağlaması olmadı ağrı dolayısıyla hiç ağlamadı diyebilirim uykusu falan geldiğinde her zamanki mızmızlanması oldu. Doktorumuz çok ilgiliydi 1 ay boyunca takip her gün takip etti fotoğraf istedi. İlk günler baya şişti korktum açıkçası nasıl yapacağım altını değişeceğim diye ama yavaş yavaş o şişlik gitti 1 hafta içinde tamamen indi gibi hafif nokta şeklinde kanama oluyordu dikiş kaynaklı ama normal dedi zamanla daha kapandı gitti. İyi ki o zaman yaptırmışım şimdi bezini zor değişiyorum hiç stres yapma çok çabuk toparlanıyorlar
ecempeker Kendinizi üzmeyin strese sokmayın emziriyorsanız bol bol emzirin yanıan girebilirseniz girin yanında durun korkulcak bişi yok 10 aylıktı benim yaptırdığımda
ikiyavruluanne Teşekkür ederim yorumunuz için evet bol bol emzirmeyi düşünüyorum bende , yanında olmak istiyorum ama alırlr mi bilmiyorum
aylakadin ikiyavruluanne merhaba bende böyle çok streslenmistim ama süreç sanılan kadar zor geçmiyor Allah kolay getirsin inşallah 🙏🏻
fh26042014 Bende yeni yaptırdım bebeğim 4 aylık bir hafta oluyor yaptıralı biraz aç ve uykulu götürürseniz orda emzirip uyutunca çok kolay oldu yapmaları
ikiyavruluanne fh26042014 evet doktorumuz da öyle söyledi biraz uykulu gelsin ve burda besleme yapalım uyursa hemen işlemi halledeeiz dedi o şekilde götüreceğim
bilmez Biz de 4 aylıkken yaptırdık emin olun ne kadar erken o kadar iyi bir iki saat mızmızlandı o da çok değil sonra eskisi gibi devam ettik her şeye doktor istersen koştur çocuğu sıkıntı yok demişti 😂
ikiyavruluanne bilmez evet ne kadar küçük o kada iyi denildi randevu aldık küçükken yapılsın halolsun diye ama kiyamiyoruz iste
ikiyavruluanne fh26042014 bizim doktorumuz ne der ne verir bilmiyorum ama ben araştırmalarıma göre kantaron yağı batikon felan hazırladım
fh26042014 ikiyavruluanne kantoron yağını bizde kullandık hala da kullanıyoruz beze yapışmasın diye bol bol döküyoruz hem iyileştirme özelliği de olduğu için
Aysenrgrkmm ikiyavruluanne bende 2.5 aylıkken yaptırdım işlem çok kısa sürüyor zaten sadece anestezi etkisi gidince ilk çişlerde ağlıyorlar diğer günler bir şey kalmıyor doktorunuz bakımını banyosunu bilgilerini zaten verecektir ilk günü atlatınca bir şey kalmıyor
1233asls 9 aylıktı sadece o gün gece ağladı çok Uyuşması geçtikten sonra ilk 1 gün zorlu geçiyor sonra hissetmiyolar İnşşlah güzel geçer 😌
talhamamy ikiyavruluanne daha çok küçük hiç bişe anlamaz sadece uyuşturucu iğne de ağlıyorlar ilk gün hafif kanama oluyor bir yere değdirmemek kaka bulaşmamasını sağlamak önemli olan 3-4 gün sonra suya oturtuyorsunuz suyla çabucak iyileşiyor zaten