Smr29 Kızlar dün oğlum yere düşmüştü hafifçe nasıl olduysa üst dudak bağı yırtıldı kendiliğinden düzelir mi bişey yapmalı mıyım? Bugün iyiydi ama şişkin gibiydi ileriki zamanlarda sorun olur mu
simseklivekalpli Smr29 benim oğlumun da yırtıldı iyi oldu boşverin 😁 kendiliğinden iyileşir tekrar yapışmaz ama