H_ibrahim1 Zeynepaydn ölüyor cnm benim oglumdada oldu Doktorumuz demlenmiş çayla silmemi söyledi O şekilde geçmedi Sonra damla verdi Masaj yapmamızı söyledi Göz yaşı kanalı tıkalı olabilir dedi Damla ve masaj iyi geldi şükür
Gokturkunannesii Zeynepaydn benim bebegimde de oluyordu. Anne sutu hafiflemişti ama tam geçirmemişti. Pamuğu çayla islattim 3-4 seferde geçirdi. 1 aydır çapaklanma olmadı şükür.
Denizada0 Göz kanalları gelişmediği için oluyor daha küçük olduğu için bizdede oldu anne sütü damlatıp sildim hemen gecti
Denizada0 Zeynepaydn uyurken damlardım içine gidip gitmedi bilmiyorum canim ama hemen geciyor anne sütü antibkyotik ozelligindeymis
Deletedmom280 Zeynepaydn evet ve sakın sakın yok gozune yok kullagına anne sutu damltma 🤦♀️🤦♀️🤷♀️🤷♀️
e0acr Ben de aynı sıkıntıyı yaşadım anne sütüyle tekrar ediyor sonrasında serım fizyolojik sıkın zaten üzerinde burun ve göz damlası yazıyor yani sıkabilrsiniz hemen iyi geldi benim bebeğime bir daha çapaklanma yapmadı
Minikbebe Zeynepaydn annesütü damlatın diye ilk kim dedi acaba 😣😀 enfeksiyonu arttırır Bi damla var t ile başlayan onu veriyor Dr geçiyor, mikrop kapmıştır süt fln damlatmayın 🙄