İyi akşamlar anneler benim kızım 6 aylık dün gözünde hafif bi kızarıklık vardı bugün sabah bi kalktım gözleri çapaklanmış üşüdü diye düşündüm ama gözleri ne kadar ılık suyla silsemde akmaya devam ediyo malum yarın cumartesi polikinlikte doktor yok yarın acile gitsem mi iyice enfeksiyon olur diye daha çok korkuyorum