Merhaba sevgili annelerim 🌸 bebeğim 5,5 aylık doktorum tadımlara başlayabilirsin dedi önce sebze sonra yoğurt ve en son meyve. Sadece yoğurt ve yumurtada 3 gün kuralı yapman yeterli dedi fakat benim beynim allak bullak 🫣 bir yerde avokadonun anne sütüne eş değer olduğunu okumuştum ilk onunla başlamayı düşünüyorum başka öneriniz var mı sizce süreci nasıl ilerletmeliyim ♥️