Merhaba arkadaşlar oğlum 1 yaşına girdi ek gıda sorununu aşamıyoruz yemiyor açta kalsa yemiyor diliyle itiyor her öğün sonu banyoda bitiyor hala hiç dişi de yok çıkacak gibide durmuyor şuan için çok çaresiz hissediyorum çevremde baskı kuruyor doktor yedirmem lazım diyor ama yediremiyorum elimden geleni yapıyorum düşünmekten mahvoldum