annam trnipek nezle zatiden ne alaka bize alrjiöişşn vermişti çocuk sağa sola düşmekten ölçekti birde sarhoş yapıyo sürekli uyuyordu çok aç uyanıyor hali yok vermeyin
trnipek annam doktor bize nezle olduğu için verdi ağrı kesici ateş düşürüyor dedi ama kesinlikle alerji için vs demedi zaten alerjisi de yok . Kullanmadım çok zaten etki etmedi bence