dbyt canim benim oglumda da iki aylıkken oldu şimdi 3 aylık geçti 1 haftada naptik dersen günde 2 kere çay kaşığıyla ıhlamur verdim sabah akşam hergun banyoyu buhar yapıp banyo yaptırdık odasını nemlendirdik yüzde 60 70 yaptık sırtına mendil koyduk terledikce aldık terletmemeye çalıştık ama ve kusana kadar emzir kustukca balgam atıyorlar öksürunce dizine yatır sırtına vur yumuşak değil ama hafif sert doktor balgam söktürücü verdi hiç almadık bile bu şekilde geçirdik 1 haftamizi ona ayırdık ama