rumeysa_shbs 40 gündür adet olmadım test yaptım negatif kan verdim bişey yok aranızda bunu kullanan var mı doktor al dedi ama pek güvenemedim almalımıyım kullanan var mı
gamze150 rumeysa_shbs aynı durumdayıö stres yaptıkça daha da gecikiyor geciktikçe stres yapıyorum beklemedeyim 😂
binnur37 rumeysa_shbs Benim 10 gün gecikti diye kullanmıştım normalde ilaç bitimine olmam lazımdı olmamıştım 🙄
suheyla92 rumeysa_shbs ben her ay kullaniyorum pcoslu oldugum icin onsuz adet olamıyorum. Doktorunuz yazmis neden tereddut ettiniz ki.
Nurci rumeysa_shbs merhaba emziriyprmusunuz acaba bende olamadım bu ay kan ve idrar testleri negatif ama emziriyorum
binnur37 rumeysa_shbs O ay adet olmadım problem orda 🙄 Bir sonraki ay olmuştum dönem dönem oluyor böyle stres yapmakta etkiliyor
rumeysa_shbs suheyla92 ne bileyim ilk defa duydum birde gittiğim doktor her zmn gittiğim doktor değildi ondan hetalde
binnur37 rumeysa_shbs O benimde oldu bir süre özellikle regl dönemi hormonlardan kaynaklı prolaktin hormonu yükselince geliyor benim zamanla geçti gelmiyor şimdi sakin ollll
suheyla92 rumeysa_shbs ben pcos icin bi kere de endokrine gitmistim adet olmadiginizda mutlaka vakit geçirmeden ilaci icip adet olmaniz lazim cunku kadin vucudu bu sekilde duzgun çalışır kendi gelsin diye beklemeden icin mutlaka demisti
rumeysa_shbs binnur37 acaba kendi doktorma mı gitsem ya hamileysem olabilir mi ben mi abartıyorum bilmiyorum ama ilk defa böyle olduğu için çok kötü oldum