🌸Kızım aşırı kusan kilo almayan bir bebekti kusan bir bebeğiniz var ise doktor normal diyorsa gerekli tetkikler yapıldı ise korkmayın en kötü 1 yaşa kadar geçiyor .
🌸İçe basma sorununuz var ise doktor kontrolünde yine normal bu seviye bebek yürüyüşü ve belli yaşta düzelir deniyor ise korkmayin 11 ayda net belli oluyordu yaklaşık 3.yasina yakın acayip düzeldi bu demek değil ki önemsemeyin , doktor kontrolü ve ultrason sonucunda sorun gözükmüyor ama içe basma varsa geçiyor evet gerçekten.
🌸2 yaşına geldi ve ikili bir iki cümle ve birazda kelimeler var ise gerçekten kitap , etkinlik desteği ile gayet başarılı şekilde açıliyor çocuklar fakat düzenli etkinlik , kitap okumaları, etkinlik kitapları konuşturan kitaplar ve sosyalleşmesi arttırmak ile oluyor .
🌸Sallanarak uyuyan bebekler , uyku problemi yaşayanlar emzirme ve çiş eğitimi vermek isteyen anneler öncelikle kendinize güvenin , istikrarlı olun , asla olumsuz örnekler, bağırmak, tehtit gibi cümleler kullanmayın, mutlaka bununla ilgili bir tecrübeli insan dinleyin fakat çocuğunuzu siz tanıyorsunuz asla şunun kızı bunun oğluna göre değil evladiniza göre hareket edin.
🌸Ek gıda ya başlayacak anneler acele etmeyin hele kilo problemi yok ise 6ayi doldurmasını bekleyin 3 gün kuralı ile ilerleyin, alerji gibi problemler yaşamamak için tedbirli ve alerjik olmayan besinlerden başlamaya dikkat edin havuç , patates , kabak, ve sebzelerden başlamaya çalışın mi tatlı olana alisinca sonrası süreç zor olabilir.
Evet tecrübeli analar siz de bir şeyler eklemek isterseniz buyrun faydalı oluruz belki.
Dipnot :Her zaman önceliğiniz araştırmak , doktorunuzu dinlemek evladiniza göre hareket etmek olsun biz sadece tecrübe paylaşıyoruz bunlar sizin için kesinlik değildir tavsiyedir 🤭🙏