Minigim38 ben geçtiğimiz yaz gebelik istediğim yani beklediğim ilk ay 5 gün geciktim :) insan ister istemez stres yapıyo buda regli geciktiriyo ozaman anladım :) sonrasında stres yapmamaya çalıştım ama yaklaşık bir senedir deniyoruz sonuç alamadık ilk gebeliğim ilk denememizde olmuştu hayırlısı bakalım bu ayıda görücez :)