kader539_ Bugün son gün var mı aramızda üni kayıt olan ya da 2.üni kaydı yapan hem aramızda unutmuş olan arkadaşlarımız varsa da kısa bir hatırlatma olsun
hira0502 kader539_ ben 2 üniversite okuyorum tıbbi sekreterlik kaydımı yeniledim 3 dersim kaldı inşallah geçebilirsem mezunum, 😀
Birbahargunu kader539_ sınavsız ikinci uni kapsamında aşçılık yazdim ben çok ilgim var, iki sene önce de veteriner teknikerliği yazmıştım
negerekvarr kader539_ bende kayıt oldum ama vaktim oluo da yapabilecegimmi bilmiyorum kayıt parasını alabiliyomuyuz geri bilen varmı😂
mislina_ Bende kayıt yeniledim bebeğimle nasıl çalışacağım bilmiyorum kalan derslerimi bitirmek için dua bekliyorum herkesten 🌸🌸 zira 2 yıllık bölüm yıllardır bitirmeye çalışıyorum ara verdiğim yıllar da oldu tabi 🤦♀️
kader539_ Birbahargunu ayy ne güzelll. Bende büro yönetimi mezun oldum daha yeni. Şimdi de halkla ilişkiler kayıt oldum
mislina_ Birbahargunu sınavsız ikinci üni nasıl oluyor acaba aöf sistemi o kadar karmaşık geliyor ki bana hiç anlayamıyorum
Birbahargunu kader539_ ne güzel alan dışına çıkmak farklı alanlar deneyimlemek çok güzel başarılar dilerim 🌸
kader539_ negerekvarr hayır tabi ki😅😅yapabilirsin kendine güven çıkmış sorulara çalışıp biraz da anahtar bilgileri ezberlersen yaparsın