Bende silikon uçla emziriyorum ama mama flan hiç kullanmadık ilk 2-3gün dışında. Silikon ucu verdik baktım emiyor sürekli onunla emzirmeye devam ettim 3 aylıkken meme reddi başladı uykuda emziriyprıdm ve üzerine uzanıp emziriyordum forumda biri bu şekilde işe yaradığını söyledi , denedim ve öyle emiyordu çok yorucuydu 3 gündür emmeye başladı ve 3 hafta sürmesi bile çok yorucuydu umarım red olayımız tamamen sona ermiştir 3gündür memeyi tuttururken hep bi korkuyorum ya emmezse diye