Aklimideliricem kurumsal mağazaların hepsi sigortalı. Ödeme zorunluluğunuz yok. Aylık olarak sigortaya gönderiliyor kırılan ürün belirtmesi. Yüksek ihtimalle iki kere kazanmak için yaptılar. Ayrıca tüketici hakem heyetine göre ödeme zorunluluğu yok. Mağaza sorumluluğunda. Çalışandan kesmek falan tamamen yalan. Teşhir üründe kırık ürün ücreti zaten alınamaz. Belki öncesinde kırıkt, gevşemişti ya da oynamıştı ve ihale size kaldı bilemezsiniz.