Kızlar ben 21 gün önce doğum yaptım sezaryenle ve sütüm baştan beri gelmedi zor geldi daha yeni yeni sütyenim ıslanıyor diyecek kadar sütüm geliyor. Öncelikle ilk hafta hurma hoşaf aşure şekerli bir sürü şey tükettim ama değişiklik olmadı. Sonra ebebekten emziren anne çayı (mamsel ve hipp 2 marka kullandım birini gündüz birini akşam) bir de alkolsüz malt içeceği var yeşil ve mavi kutuda onları her gece yatmadan 1 tane içtim. Gerçekten çok çabuk süt getirdi işe yaradı. Benim gibi bu konudan muzdarip biri varsa diye denediğim bir şeyi önermek istedim 🤍