Kızım 21 aylık ve gece yatmadan önce hala devam sütü içiyor. Gündüz buna bağlı iştahımız da az oluyor. Doktorumuz minyon bir yapısı olduğundan 450 cc geçmeyecek şekilde vermelisin o zaman normalde gece artık uyanmamalı demişti(uyanma derken gözü kapalı sütünü içip devam uykuya)..Ama devam sütü vermediğimde aynı şekilde su içiyor çok su içmesi de içime sinmiyor ...Ya da su verdiğimde yine de mızmız sanki devam sütünü beklercesine nasıl keserim ya da yanlış bir yol mu izliyorum bilemedim ...2 yaşımıza da az kaldı hala 3 kere kalkıp devam sütü yapmam bezini de prima kullanmama rağmen iki kere değiştiriyorum ona da alıştı mamaya bağlı bez şişiyor tabii ...Benim gibi gece devam sütüne devam edenler var mı yardımcı olabilirseniz sevinirim teşekkürler şimdiden...