sema1935 Merhaba anneler benim çocuğum sekiz aylık akşamları genelde kavanoz mama veriyorum gece yatmadan önce de üstüne formül mama versem çok gaz yapar mı acaba çünkü çok iştahsız bir bebek
suheyla92 sema1935 artık gaz düşüneceğiniz zamanı geçmiş büyümüş. deneyip kendiniz görün bence ama yapacağını sanmıyorum