sevaltenekeci marketten içim yada sek pastörize süt alıyorum bir tanede activia sade yoğurt, ilk önce sütü bi kere fıkırdayınca kapatıyorum altını (pastörize süt oldugu için çok kaynatmaya gerek yok) daha sonra ılımasını bekliyorum 45-47 dereceye gelinceye kadar bekkiyorum( ateş ölçerden derecesine bakıyorum yada küçük parmağım 7 sn yanmayacak şekilde oluncaya kadar) sonra activia yoğurdu bir kasenin içinde çırpıyorum ılıyan sütten biraz kaseye döküp yine çırpıyorum sonra hepsini sütle karıştırıyorum daha sonra ben sütü kavanozlara bölüştürüyorum bazen kapağını kapatip bazende kapağı açık bi şekilde fırının içine koyuyorum üstünü de örtüyorum