Öğretmenimiz çok iyi sabırlı ve alıstıran pes etmeyen bi öğretmen ama benim kzım da çok dişli sabah giderken ağlıyor öğretmen masasının yanında oturuyor. İstediği etkinliğe katılıyor istemediğine katılmıyor. Öğretmen hep uğrastı suan sadece bu sorunumuz kaldı. Ya masada oturur çıkana kadar hiçbir etkinliğe katılmazsın yada bütün etkinliklere katılırsın demiş oazartesi günü ne yapacak çok öerak ediyorum en çok korktuğum öğretmen senin çocugun zor bi çocuk uğrasamam der diye çok korkuyorum öle bi öğrermen değil ama işte hep düşünüyorum aklıma hep böle şeyler geliyo kızlar ne zaman alısır nasıl alısır lütfen bişey deyin sizinkiler ne kadar zamanda alıstı rekor nerde öerak ediyorum