
Kızlar bugün eczaneden gördüm süt arttırmak için tavsiye eder misiniz dedim.Dışı yeşil olanı önerdi bu artıyor dedi diğerleri artırmaz dedi .950 lira bı fiyat söyledi şok oldum.Doğumdan sonra sütüm az gelirse alıyım mi diyede kararsız kaldım ilk kızımda maalesef 🥹 emziremedim.