Bende aynı şekilde 37. Günümde dediğiniz gibi kanama yaşadım tam olarak renk kanaması gibiydi bir hafta daha aynı şekilde sürdü. Herkes adetin başlamış dedi cidden öyle geçti bir hafta hatta on güne yakın şimdi 69. Gündeyim daha bir şey yok bu hafta adetim tekrarlayacak mı merak ediyorum. Bende endişelenmiştim kırk bitmeden regl olur mu, herkesin kaç ay sonra geliyor benim erken olması acaba problem mi diye ama değilmiş bir sıkıntı yaşamadım çok şükür