burnunu açmayı denemişsinizdir diye düşünüyorum sütünüz tazyikli geliyor olabilir mi ona bir bakın isterseniz benim bebeğim de aynı şekilde bazen emiyor bazen katıla katıla ağlıyor uykusuz kaldığında daha çok yapıyor memeyi aldığında da 2 çekip bırakıyor tekrar alıyor çekip bırakıyor hiç bırakmadan uzun şekilde emmiyor 2.5 aylık bende çözüm arıyorum bazen önden 20 ml kadar sağıp memeyi öyle veriyorum başta dik şekilde emzirip sonra yatırarak emziriyorum hızlı akıştan dolayı olabilir denemediğim bir şey kalmadı maalesef memeyi bırakmayan bir bebekti sürekli mememdeydi suanda böyle olması üzücü ve yıpratıcı