sevdapk 7 değil ama 10 aylıktı işe başladığımda. Başlamak zorundaydım. Keşke daha önce başlasaydım dedim. Çünkü ayrılık kaygısı çok fazlaydı. Bakıcının kucağına verdiğim an ağlıyordu. Tabi bu süre 3 gün sürdü. 3 günün sonunda alıştı. Hatta öyle bir alıştı ki, eve gelmek istemiyordu. Bu defa da ondan bana gelirken ağladığı oluyordu 😂😂 öte yandan, ek gıda tadımlarını bitirip öyle başlamanız daha uygun olmaz mı sizin için ? Bakıcıya mı bırakıcaksınız annenize filan mı ?