Sevgili anneler,
Biraz vaktinizi alacağım şimdiden özür dilerim bunun için.🙈Tecrübelerinize ihtiyacım var.Kızım 38 günlük uyku problemi yaşıyoruz.Göğsümde uyuyor yatağına aldığım an 1dk.içinde uyanıyor.Bazen uyanmasın diye kıyamıyorum biraz yatsın istiyorum kucağımda yine uyanıyor.Gün içinde fena değil(fena değil derken 1-2 saat uyuyor 2 defa)Sonra akşamüstü 4-5’ten gece 02:00’ye kadar uyumuyor saniyelik dalıyor.Derin uykuya neden dalamadığını anlayamıyorum.Uyku saatini asla öne alamıyorum getirip,götürüp yine ikiyi buluyor öyle uyuyor.Kendi yorgunluk ve uykusuzluğumu geçtim çocuğuma üzülüyorum bu kadar uzun süre uyumamasını normal karşılayamıyorum.Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum 🤷♀️ Kafayı yemek üzereyim.