[silindi] Kozlar başına gelen var mı ? İdrar tahlili kültürü temiz . İç camasırı yeşil akıntı oluyor ? Ateş , koku yok. Ultrason gününü bekliyorum nolabilir?
tomrisinizi [silindi] kızımda yaşamıştık kreşe gidiyordu ordan idrar yolu enfeksiyonu kapmisti o yüzden olduğunu söylediler ilaç kullandim geçti ama sizin tahlil temiz çıkmış bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum
[silindi] simseklivekalpli küçük çocuksa akıntı olurmu iç çamasırını kirletecek kadar . Benim büyük kızımda olmadı böyle.
busbussss [silindi] merhabalar yeşil akıntı ne kadar devam etti acaba bişey kullandınız mı geçmesi için ?
[silindi] busbussss merhaba ultrason ve laboratuvar sonuçları temizdi çok şükür. Ama akıntılar oluyor. Birde pışık oluyor. Doktor birsey vermedi. Elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Sık iç camasiri degistiriyoruz. İç camasirlari 90 derecede saf granüllü sabunla yıkıyorum ve ütülüyorum en azından azaldı. Sadece dün aşırı pislik olmuştu.
tecrubeli [silindi] bir dönem bizde de oldu çamaşırı yıkarken yumuşatıcı gözüne sirke koydum bir de çamaşırına nioli yağı damlatıyordum onlar da işe yarıyor
tecrubeli [silindi] yok o dönem olmadı ama pişik olduğu zamanlar kantaron yağı sürüyorduk sabaha geçiyordu hemen