Kayra_68_aksaray Bikaç gündür yeme atakları yaşıyorum galiba fazla yıyorum kaçamak yapıyorum ama olsun toparlanicagiz en fazla 1 hafta yı saymayız olur biter yani 🤭🤭🤔🤔 ben kendimi biliyorum o yüzden toparlanacagimi biliyorum Ara öğün 1 bardak ayran ve üzüm yedim
halim0668 Kayra_68_aksaray kız bacım hep benim yüzümden ben bu ara spora felan odaklanamıyorum ya ondan dir
Kayra_68_aksaray halim0668 bencede 🤣🤣 bide annemgile gidiyom ya oda biraz etkili oldu galiba 7 30 da yemek yeniyo kandırması gofret cıkilota hepsi var annemgilde birinden kaçsam birine yakalanıyom, 🤣🤣 göz görüyo nefis istıyo Birde salata malzemelerin sıfırlandi 😭😭😭
Kayra_68_aksaray AslanAnnesii12 amiin iradene sahip cılarsan kolay aclıgı aramıyorum aslında ama can çekiyor bazen kaçamak yada fazla yeme oluyor
Kayra_68_aksaray halim0668 evet annem yesin diye aldım diyo da annem de ablam getirirse ortaya yer kendi gidip almaz ki
Kayra_68_aksaray susamtanem_ bende aynı karnımız aç değil gözümüz aç çünkü canım sanki birdaha yiyemeyiz gibi