Merhaba arkadaşlar oğlum şuan 5 aylık. 2 aylıkken kakasında kan olduğunu gördüm. Kaka yaparken çok ıkındığı için olabilir diye düşündüm bekledim. Sonra geçmeyince doktora götürdüm. Süt alerjisi olabilir dedi. Daha donanımlı hastaneye git dedi. Gittik sadece anne sütü aldığı için bana perhiz yaptırdılar. 2-3hafta resmen otla beslendim ve sütüm azaldı. Bu arada çocuğuma da bazı testler yapıldı fx5 testi deri testi felan yaptılar. Bir sürü tahlil yaptılar hepsi negatif çıktı. 4 aylıkken alerji doktoru bizlik bir durum yok
alerji değil dedi.zaten geçti gibi olmuştu ve sonra tekrar başladı. sütüm azaldığı için mama da kullanmıştık. Tekrar gittik ve bu kez süt alerjisi diyip özel mama raporu çıkardılar. Şimdi onu kullanıyor ama yine de ara ara oluyo gibi. Oğlumda kakada kandan başka herhangi bir belirti yok. Gayet keyfi yerinde boyu kilosu da gayet iyi gidiyor. Kusma yok derisinde kızarma döküntü yok. Ben artık kafayı yicem.