Daha önce aldığımda portakallı şurup gibi çok yoğun kokuyordu kızım onu tamamen döktüğü içn şimdi tekrar aldım bu seferki hafif ve limonlu gibi kokuyor rengide beyaz jel gibi. İkisinide trendyol ekokimya satıcısından aldım yorumlarida çok güzeldi ama neden böyle arasında fark var anlamadım