serap0707 Benim oğlumda kendi kendine oynar. Sadece beni yanında ister. Oyunlara dahil oluyorsam daha çok keyif alıyor. Bence kendi başına oynaması sakıncalı bir durum değil ama eğitmek, öğretmek, geliştirmek adına oyunlara katılmakta fayda var diye düşünüyorum.