ecebirce benim bebeğimde 3 aylık benim bebeğim gazı olduğu zaman huzursuz oluyor kendi kendine yapabiliyor fakat bazen şiddetli oluyor gazı ve bu yüzden ağlıyor ben bebeğimi kucağıma alıyorum yüzü karşıya bakacak şekilde kucağıma koyuyorum ve çocuğumun sırtını kendi göbeğime dayayıp destek oluyorum sırtına sonrada bebeğimin ayaklarını tutup yukarı çekiyorum ( hani yatırıp bebeğin ayaklarını bisiklet sürer gibi yapıyoruz sonra iki ayağını tutup karnına doğru çekiyoruz ya tıpkı o pozisyonda)bu esnada zaten bebeğim ıkınmaya başlıyor ve tüm gazını kakasını yapıyor sonrra rahatlıyor